..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Dla Gracza

   » Dla MG

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Handel magicznymi przedmiotami.

Zdaje sobie pan sprawę, jakim trudem było dla mnie dostanie się do Pana? Słyszałem o Panu w samych superlatywach, jednak powinien Pan popracować nad kontaktami z ewentualnymi klientami. Oczywiście żartuje, miej na względzie ciężką podróż, którą musiałem przebyć by się tu dostać.
W każdym razie jestem ciekaw skąd u ciebie tak wielka wiedza na temat magicznych artefaktów i przy tym tak wielka ich ilość, którą oferujesz na sprzedaż. Czyżby liczne pamiątki z okresu na froncie Agaryjskim, czy też po prostu skupujesz je od żołnierzy lub Eskirijskich żeglarzy a więc zajmujesz się niejako pośrednictwem. Wszystko to musi być doskonale zorganizowane skoro jak dotąd nie udawało Ci się naigrywać z inkwizycji. Hah, gdy patrzę na to miejsce aż przychodzi mi na śmiech, iż tak naigrywasz się z nich tuż pod ich nosem. Jestem pełen podziwu umiejętności organizacyjnych.
Tak wiem za dużo już mówię powinienem wziąć, co moje zapłacić i czym prędzej opuścić to miejsce zapominając w ogóle o jego istnieniu. Ale po raptu nie mogę wyjść z podziwu a może raczej przerażenia. Nie kusi cię by wziąć i użyć te wszystkie przedmioty? Jak możesz pozostawać wobec nich tak obojętny. Może zechciałbyś się przenieść do Cynazji? Tam z pewnością łatwiej by ci było o klientów. Dobrze, dobrze już idę. Rozumiem, iż nadmierna ciekawość z strony twoich klientów nie jest pożądana…

Wartość: 3 wsie.
Dochód: 10k20 kordinów rocznie plusz dodatkowe 5k20 kordinów za każdą zainwestowaną wieś powyżej trzech podstawowych.
W wypadku wypadnięcia na którejś z kości jedynki dzielimy zysk na pół. W wypadku wypadnięciu na pięciu kostkach jedynek zostajemy przyłapani na gorącym uczynku i odprowadzeniu w celu wyjaśnień przed święte oficjum (A z stąd już mało, kto wraca). Kości, na których wypadła dwudziestka przerzucamy i sumujemy.


Solfar.
komentarz[6] |

Komentarze do "Handel magicznymi przedmiotami."



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Czego więcej pragniecie szlachetni Karianie?
Artykułów, feliotonów...
Lokacji
Postaci
Profesji
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Atlas map Dom...
   Wbrew Regułom...
   Conrad
   Do broni!
   Rancor
   Ostatnia Wspó...
   Gospodarz
   Nordia
   Badania nauko...
   (Nie)Umarły o...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.018083 sek. pg: